تاريخ : پنجشنبه ۱٥ فروردین ۱۳٩٢ | ٦:۳٤ ‎ب.ظ | نویسنده : دانش آموخته گان دکتری تخصصی دانشگاه تهران

 15 صفحه اول و چکیده چند پایان نامه در مورد رضایت مشتری

عنوان پایان نامه

دانشگاه

1. تاثیر ارتباطات غیرکلامی بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی در بین شهروندان تهرانی

دانشگاه تهران

2. بررسی عوامل تأثیر‌گذار بر انتخاب و وفاداری مشتری در بانکداری: مطالعه سپرده گذاران بانک ملت

دانشگاه تهران

3. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از دیدگا مشتریان و کارکنان بانک کارآفرین با استفاده از مدل بهبود یافته کانو

دانشگاه تهران

4. اولویت بندی شاخص های کلیدی موثر بر رضایت مشتری با استفاده از تکنیک topsis  فازی

دانشگاه تهران

5. بررسی ارتباط چند سطحی میان مدیریت منابع انسانی برند محور، مالکیت روانی برند، رفتارهای شهروندی برند، رضایت مشتری و وفاداری برند در بانک سپه شهر تهران

 

دانشگاه تهران

6. بررسی چالشهای موجود در استقرار سیستم مدیریت ارتباطات با مشتریان با تمرکز بر روش امتیاز دهی مشتریان در یک سازمان خدماتی

دانشگاه تهران

7. بررسی رابطه مهارت های ارتباطی کارکنان و رضایت مشتریان در اداره کل تامین اجتماعی استان قم

 

دانشگاه تهران

«جهت مشاهده چکیده روی عناوین کلیک فرمایید»

 

 تماس با انجام پایان نامه  

دپارتمان مشاوره پایان نامه 

 ارتباط: 09106798946-09377529397 

  09377529397 web-viber-icon

 09106798946 



  • مشاوره پایان نامه | مشاوره پایان نامه